lauantai 27. huhtikuuta 2013

Haaste

Oon pahoillani, kun en oo nyt tällä viikolla oikee kerenny kirjottaa. On ollu paljo tekemistä, eikä oo jostai syystä huvittanu olla koneella. Mut kohta kyl tulee taas postauksia, kunhan saan itteni viihtymää koneella paremmi ja tehtyä kaikki työn alla olevat hommelit. :D


Ellu-kana (http://ellu-kana.blogspot.fi/) pisti mulle haasteen ja tässä nyt ois se..


11 asiaa minusta

1. Pastat ovat lempiruokiani
2. ...ja oikeastaan ainoita ruokia, joita osaan laittaa kunnolla. Olen siis huono ruuanlaittaja. Leipominen tosin onnistuu paremmin. Ja muut keittiöhommat.. tykkään tiskata! 
3. Olen rakastunut.
4. Olen ihan hyvä laulaja, laulan mun ja mun kavereiden ylistysbändissä. 
5. En ole nähnyt kuin pari leffaa, jotka eivät ole saaneet minua itkemään. Lähes jokaista leffaa katsoessa olen vähintään pieni tippa linssissä.
6. Tykkään matkustaa. Ja pakata. Mutta inhoan laukkujen purkamista reissun jälkeen.
7. Olen kympin oppilas historiassa, uskonnossa ja yhteiskuntaopissa
8. .. joissa pidän erityisesti siitä, että saan kirjoittaa pitkiä essee vastauksia ja yhdistellä toisiinsa kaikissa noissa kolmessa aineessa oppimiani asioita.
9. Minulla on huono ajantaju ja plen monesti myöhässä.
10. Haluaisin tehdä omia biisejä, mutta olen huono keksimään sanoituksia. 
11. Olen hieman perfektionisti ja pikkutarkka. "Ei se oo niii justiisa" sanonta ei sovi suuhuni.


Ellulta saamani 11 kysymystä.

1. Elämässäsi tärkeintä
- Uskoni ja suhteeni Jumalaan. 

2. Mitä söit aamiaiseksi tänään?
- Ruisleipää, jugurttia ja teetä.

3. Tekstiviesti vai puhelu?
- En tiiä :D ehkä puhelu.

4. Kirja vai leffa?
- Voi ei.. en minä osaa sanoo! Ennen oisin ehottomasti sanonu, että leffa, mutta nykyään tykkään lukee kirjojakii. MOLEMMAT!

5. Mitä teet/teit peruskoulun jälkeen?
- Lukiossahan minä.

6. Mikä soi nyt?
- Michael Jacksonin The way you love me.

7. Mistä innostut nyt?
- En älyä kysymystä.. Äsken olin innoissani kun pääsen ilmaseks leffaan ens kuussa. :D

8. Kotimainen vai ulkomainen?
- Riippuu mistä on kyse. Ruoka mieluusti kotimaista, lähes kaikessa muussa ulkomaalainen on enemmän mun mieleen.

9. Sisä- vai ulkoliikunta?
- Talvella sisä, kesällä ulko. 

10. Suosikki teoria-aine koulussa?
- Yhteiskuntaoppi

11. Maa, jonne tahtoisit nyt matkustaa?
- USA! 



Uudet kysymykset:

1. Kerro kolme asiaa joista nautit?
2. Onko sinulla unelma-ammattia? Mikä? Jos ei ole, mikä et ainakaan tahtoisi olla?
3. Hedelmät vai vihannekset?
4. Millaisesta musiikista pidät?
5. 3 asiaa mitkä haluaisit kokea ennen kuin kuolet?
6. Kerro yksi kiva vuoden sisällä tapahtunut muisto.
7. Lempiruokasi?
8. Kaukaisin paikka missä olet käynyt?
9. Oletko aamu- vai iltaihminen?
10. Mitä sinulla on nyt päälläsi?
11. Kerro ainakin 3 asiaa joista pidät itsessäsi?

Haastan

Love your life, then Life will Love u http://rebekkatarkiainen.blogspot.fi/
Only sky is the limit http://onlylimit-laura.blogspot.fi/
Ne sormen jäljet ikkunalaudallesi jätin minä http://sormenjaljet.blogspot.fi/
Small reasons to smile http://aikku-blogi.blogspot.fi/
(Tarkoitettu blogeille joilla on alle 200 lukijaa)

Ihanaa alkavaa viikkonloppuu kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti