sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Rentoutumista

Rentoutuminen on ihanaaaaa! Etenkii jos sitä tekee hyvässä seurassa. Mulla on ollu lähiaikoina paljon stressiä ja paineita, ja päätettiin sit viettää ihanan ystäväni Ellu-kanan (http://ellu-kana.blogspot.fi/) kanssa rentouttavaa lauantai iltaa. Saunottiin (lämmitin muuten eka kertaa puusaunan ite :o ), herkuteltiin, tehtiin pikku kauneushoidot ja katottiin leffaa tottakai. :)


Mmm, tortilloja! Syötiin me muutakin hyvää, unohin vaan ottaa kuvia. :D

Huikee leffa!



Oon pikkuhiljaa alkanu huomata, miten tärkeetä lepääminen ja rentoutuminen on. Jos ei joskus ota rennosti tai tee jotain mukavia, mieltä rentouttavia juttuja, puhti alkaa pikku hiljaa loppua. Mulla on useesti tänä talvena meinannu tulla semmonen loppuunpalaminen. Oon monesti koittanu puskee tuhatta ja sataa eteenpäi ja pyrkiny suorittamaan kaikenlaista, mut lopulta on käyny niin, että fysiikka pettää stressin takia, ja tulee henkisesti väsyneeks. Nyt oon onneks alkanu tajuta huolehtia omasta hyvinvoinnistanikii, enkä aattele vaan sitä, mitä kaikkee mun pitäis tehdä. Lukeminen on osottautunu iha mahtavaks rentoutumiseks! ♥ Ja shoppailu, mut sitä ei kehtaa kauheen usein tehä. :D

Muistakaa jooko teki rentoutua ja tehä välillä semmosia juttuja, joista oikeesti nautitte. :) Ihanaa viikkoo kaikille! 

3 kommenttia: