perjantai 14. kesäkuuta 2013

Rakkaustarina

Moni on toivonu, että tekisin postauksen liittyen muhun ja mun poikaystävään Valtteriin.. toiveenne täyttyköön! Pahoittelen tämän pituutta, en osaa kertoa lyhyesti.


Kaikki alkoi syksyllä 2011. Mä olin kylällä yhden mun kaveripojan kans, ja se kyytsäili mua pyörän tarakalla. Hän keksi yhtäkkiä, että lähettäis moikkaamaan sen kaveria, jota hän kutsui "honkaseksi". Mulla ei ollu mitään hajua kenestä oli kyse, ja oli tosi lähellä, että en ois lähteny mukaan. Lähdin sit kuitenkin ja törmättiin tähän "honkaseen" K-marketin parkkipaikalla. Mä en ollu koskaan ennen nähny tätä "honkasta", mikä oli aika ihme, sillä ei meidän koulu mikään hirmu iso ollut. Hän oli melko pieni ja ujon näköinen poika. Tykkäsin hänen takatukastaan.. oikeestaan koko poika oli omalla tavallaan aika suloinen. Me ei taidettu jutella oikeastaan mitään toisillemme. Mä yritin luoda katsekontaktia, mutta en onnistunut. Pian mun piti lähtee bussiin.

Pari päivää ton jälkeen mä lisäsin hänet kaveriksi facebookissa. Olin saanut selville hänen oikean nimensä. Honkanen ei mitenkään liittynyt siihen... tyhmä lempinimi! Sinä iltana aloitin facebook keskustelun hänen kanssaan. Juttu luisti ihan ok:sti, olin aika puhelias tyttö. Juttelimme seuraavanakin päivänä, mutta sen jälkeen tuli 3 kuukauden tauko, ettemme olleet missään tekemisissä. En edes muista nähneeni häntä  koulussa. Joulun jälkeen kuitenkin sain jostain päähäni mennä juttelemaan uudestaan. En tiedä mistä sain moisen idean, sillä olin suurinpiirtein unohtanut koko ihmisen. Siitä päivästä lähtien ei olekaan ollut yhtään päivää jolloin emme olisi jutelleet tai olleet tekemisissä toistemme kanssa. 

Aloin pitää Valtterista. Hän oli mukava ja herttainen poika. Tosi kiltti, muttei nössö. Ihanan huomaavainen ja epäitsekäs. Me ei ikinä kyllästytty juttelemaan toisillemme. Aina löytyi jotain, mistä keksiä puhuttavaa. Tavallaan kiinnyin Valtteriin. Halusin tutustua häneen paremmin, ja olin ehkä vähän ihastunut, mutta en oikeastaan osannut ajatella että seurustelisin hänen kanssaan. Valtterilla se oli ollut mielessä melko heti. Hän oli ihastunut minuun melko pian sen jälkeen kun aloimme tutustua. Sen huomasi. :D Muutaman viikon aktiivisen facobook chattailun jälkeen Valtteri pyysi minua kylälle. Menimme sinne koulunnjälkeen samaa matkaa kahden yhteisen kaverimme kanssa, toinen heistä oli hän, jonka kautta tutustuimme. Tuo matka oli täynnä kiusallista hiljaisuutta, mutta kun pääsimme olemaan kahdestaan, juttua alkoi syntyä. Ostimme kaupasta samanlaiset karkkipussit ja menimme syömään niitä Kesportin aulaan penkille. Valtteri oli mukavaa seuraa. Talven ja kevättalven aikana kävimme useasti kylällä. Istuskelimme jossain ja jutustelimme. Oli kivaa. Meillä oli "juttua". 

Keväällä, joskus huhtikuussa, meidän juttu alkoi mennä totisemmaksi. Tiesimme, että olimme ihastuneita toisiimme ja Valtteri kysyikin minua tyttöystäväkseen. En ollut miettinyt asiaa tarpeeksi ja koin, että halusin olla varma ennenkuin rupean seurustelemaan, joten kerroin, että haluan vielä miettiä. Halusin tutustua vielä paremmin. Tunteeni olivat tuona keväänä kuitenkin tosi sekaisin. Olin ihastunut Valtteriin, mutta en luottanut tunteisiini. Olin ihan sekaisin kaikesta. Hetken ajan olisin halunnut unohtaa kaikki miesasiat. Yritin unohtaa Valtterin, mutta en pystynyt olemaan juttelematta kuin muutaman päivän. Olin liian ihastunut. Koko loppu kevään leijuinkin sitten ihan pilvissä. Viikko ennen koulun loppumista olimme taas kerran kylällä. Silloin pidimme toisiamme kädestä ja halasimme. Äh se oli ihanaa. Valtteri oli ihana ♥ Koulun viimeisenä päivänä Valtteri kysyi minulta, joko olisin miettinyt asiaa tarpeeksi ja joko tuntisimme tarpeeksi hyvin.. Joko olisin varma. Minä olin.

Me ollaan nyt oltu yhdessä yli vuosi. Sinä aikana ollaan koettu paljon erilaisia juttuja, hyviä ja huonojakin.  Meidän välillä on 100% luottamus ja me ollaan toisillemme samalla myös parhaitaystäviä. Me ollaan ku luotuja toisillemme, ei täydellisiä, mutta täydelletään toisiamme. Mä en malta odottaa mitä ihanaa meidän tulevaisuuteen kuuluu. Mä haluun olla Valtterin kans aina ja mä haluun rakastaa aina. Mun Nassu! ♥

En oo oikeesti pidempi, oon vaan lähempänä kameraa. :D 




10 kommenttia:

  1. Voi apua tätä oli niin ihana lukee, hymyilin vaan koko sen ajan kun luin tätä postausta! Toivottavasti te pysytte piiiiiiiiitkään yhdessä :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi Noora, ihana kuulla! :D Niin pitkään kun se vaan on mahollista!

      Poista
  2. Hohhooo! aika imelää ;) Tässä oli mullekkii ihan uusia juttuja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaih, ennooo sit kertonu kaikkee :D Eve tee postaus sun ruotsin matkausta tai mikä olikaa? :D EN EES TIENNY ETTÄ OLIT SIELLÄ!

      Poista
  3. Tää on vuosisadan rakkaustarina, aito ja todellinen..

    VastaaPoista
  4. Oiiii, ootte sulosia ja vasta nyt sain tietää että seurustelet. Onnea teille kahdelle,ootte mitä ihanin pari toisillenne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oh no mä huomasin kommenttis vasta nyt! kiitti hei ♥ ihana kuulla!

      Poista