sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Kaksinkappalein aihetta juhlaan

Pitkään odotettu loma alkoi vihdoin! Mielenkiintoinen lukion ensimmäinen vuosi takana. :) Onnee kaikille peruskoulun päättäneille, ylioppilaille ja valmistuneille! Mulla oli harvinainen vuosi, sillä en päässyt kenenkän ylioppilas- tai valmistujaisjuhliin. Pidettiin kuitenkin pikku pippalot kavereiden kanssa loman alkamisen kunniaks. Oltiin illalla kaveriporukalla ystäväni luona. Saunottiin, syötiin ja nautittiin kesäillasta. Oli hauskaa! Valitettavasti en kehtaa laittaa kuvia, koska en jaksa kysyä kymmeneltä ihmiseltä, saako heidän pärstäänsä näyttää blogissa. :P 

Mulla oli eilen oikeastaan toinenkin aihe juhlaan. Mun ja Valtterin vuosipäivä nimittäin. Ensimmäinen vuosi yhdessäoloa takana. Ihanaa ♥ Tähän vuoteen on mahtunu niin paljon jännittäviä juttuja Valtterinkin kans. Jokaisena päivänä on saanu oppia toisesta jotain uutta, ja rakastua enemmän. Oon tosi kiitollinen, että mulla on tämmönen poikaystävä!  Aatteilin joskus tehdä ihan oman postauksen meidän rakkaustarinasta. 

♥ 
(en oo oikeesti noin pitkä, oon vaan lähempänä kameraa)

Meidän juhlakakku

Käykäähän muuten vielä heittämässä toiveita millasia pstauksia haluisitte multa. Voitte kommentoida niitä tähän, tai tohon mun edelliseen postaukseen. :)

Nauttikaa kesästä! ♥



4 kommenttia:

  1. ihanaa kesää veeraseni <333
    ja ihana postaus!

    VastaaPoista
  2. ihana kuva:)ja sitäkin ihanampi pari!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nea kiitooos ♥ teehän sinäkin hei joku postaus sinusta ja poikaystävästäs :D

      Poista