keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Nyt lukijat ideoita kehiin, kiitos!

Antakaa mulle anteeks tää aivan liian pitkäks venähtänyt postaus tauko. Mut mulla on hyvät syyt. Mulla on ollu paljon tekemistä koulun kans. Oon lukenu kokeisiin, koska koeviikko. Ihme, että jaksoin kuitenki vielä panostaa! Nyt se on kuitenki ohi! Tänään oli viimeinen koe, huomenna vapaapäivä, perjantaina kokeidenpalautuspäivä ja lauantaina kevätjuhla! Sit tää tyttö pääsee ansaitusti kesälomalle, huh! ♥

Nyt kun mulla on lomalla aikaa kirjotella, haluisinkii kuulla teiltä, millasia postauksia haluisitte mun tekevän. Oikeesti, heittäkää iha mitä vaa ideoita, mitä tulee mieleen! Voitte ehotella semmosia perus blogipostaus juttuja esim kysymyspostauksia, kaveripostauksia, huone, tyyli.. ihan mitä vaan! Ja erityisen kiinnostavaa ois, jos teiltä löytyis jotain aiheita, mistä haluisitte kuulla mun ajatuksia. Se ois jännittävää! :D Ainoo mitä tuskin rupeen tekemään, on video postaukset, koska en omista välineistöö. Heittäkää pliis jotain! Ja muistakaa et mulle voi kommentoida kuka vaan, ei tartte olla mitään bloggertilijuttua, joten ei oo vaikeeta! :D Haluun tosiaan kuulla toiveita. :) Ja mitä enemmän niitä tulee, sitä enemmän tulee postauksiakii... Vaikka en kyllä tiiä onko se teijän mielestä hyvä vai huono juttu...

Tässä jotain kuvia viime viikolta..


Maalasin kiviä, öttejä ♥

Hemaisevat varpaani

Rehu

Lutunen!

Ihanaa loppuviikkoo kaikille... ja ihania postausideoita mulle eikövain? ;)



5 kommenttia:

  1. Sulla oli itelläs jo hyviä ideoita, postaile niitä kesäloman tylsinä päivinä ;)

    Myös semmonen Veera 1996-2013-postaus ois kiva, historian havinaa..:)

    VastaaPoista
  2. Komppaan edellistä. Sit poikaystävästäs ois kiva kuulla täällä ;) hohhooo jaa... jottaai perus arkipäivääs.

    VastaaPoista
  3. Mä haluisin huonepostausta ja sit vaikka semmonen et teet listan esim. 50 juttua mitä haluaisit kesällä tehä :) Ja sit vaikka joku lempivaatteet-postaus :)
    -Rosa

    VastaaPoista
  4. okeeei! kiitti kaikille hyvistä ideoita! ♥ todennäkösesti toteutan noi kaikki täs kesän aikana! :)

    VastaaPoista