lauantai 4. toukokuuta 2013

Kesä, tule jo!

Veera ei jaksa oottaa kesää. Aattelin listata asioita joita haluun tehä tänä kesänä. ;)

  • Kohottaa kuntoa. Oon ollu niin kovin laiska liikkumaan koko tähän astisen elämäni ajan. Nyt oon vihdoin älynny kuinka tärkeetä liikkuminen on, ja oon jo vähän sitä alotellutkii.
  • Herätä usein aikaisin syömään aamupalaa ulkona ja lukemaan Raamattua, yksin.
  • Kuvata luonnon jänniä juttuja. Kesäkuvaaminen on paljon kivempaa kuin talvi.


  • Maata nurmella ja katsella pilviä. En oo koskaan tehnyt niin. :D
  • Matkustaa Suomessa jonkun kaverin kanssa. Jos joku haluaa lähtee mun mukaan. :P
  • Mennä Teenstreetille Saksaan. Alla kaks kuvaa viime vuoden Teenstreetiltä.


  • Shoppailla paljon kirppiksillä. Säästän rahaa loppukesäksi ts:lle, mutta kun on niitä ostoksia kuitenkin saatava tehdä...
  • Ajella skootterilla kylälle USEIN.. En sinänsä tykkää ajaa melkein suoraa tietä 21 km, mut haluun nähä rakastani niin usein ku voin.
  • Rempata ehkä mun huoneen. Mulla on jo täydellinen suunnitelma!
  • Olla isosena lastenleirillä. (Harmittaa kun ei oo mitään kuvaa viimevuodelta jonka voisin laittaa... ei sais näkyä niitä lapsia.. )
  • Mennä juhannuskonferenssiin Keuruulle. Alla kuva viime vuodelta. Siinä mun ihana konffailu kaveri ♥

  • Maata rannalla. Helle säät ois siis kivat!
  • Ja ehkä jopa uida ainakin kerran. Se on mulle jo hyvä saavutus! 
  • JA RENTOUTUA!!!!!!!!!! Haluun unohtaa kaiken stressin ja semmoisen!!

Monesti kyl kesä suunnitelmien kans käy niin, ettei loppujen lopuks tuu tehtyä niistä puoliakaan, mutta tänä kesänä kyllä aijon nauttia!! Jätän turhan sisällä nököttelyn. Talvella sit on aikaa sille. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti