torstai 6. kesäkuuta 2013

Elämäni aakkoset

A - Alamäet, joita rakastan huonokuntoisena pyöräilijänä, ja hitaalla skootterillani ajaessa; lisää vauhtia!
B - Bussit. Niiden penkkejä tulee kulutettua 42 km koulupäivisin.
C - Cheetos suklaamurot, YÄK! Ei vois olla ällömpää aamupalaa kuin imelät murot! Mun tulevat lapset ei syö semmosia.
D - Dove ihonhoito tuotteet. Tykkään tosta merkistä, koska niiden mainoksissa on normaaleja naisia ja se firma tekee työtä tyttöjen itsetunnon parantamiseks.
E - Epäsiisteys. Oon siisti ihminen ja epäsiisteys ärsyttää. Se tunne, kun menee julkiseen vessaan, ja tekis mieli siivota se. :D
F - Facebook pelit, Candy Crush ja Bubble Witch jeeeeah
G - Google translate: pahin huijari ikinä.
H - Hassuttelu: yks mun lempi puuhista.
I - Itävalta. Maa, jota rakastan. Jos muuttaisin pois Suomesta, nii haluisin sinne ja ne maisemat... ahh!


J - Jeesus, mun paraskaveri ja mulle tärkein.
K - Kilpaurheilu. En tosiaankaa älyä miks sitä pitää olla. Miks siihen tungetaan niin paljon rahaa?! Jos vaikka olympialaisiin ja kaikkiin muihinki käytetyt rahat käytettäs köyhien olojen parantamiseen, eikö se ois paljo parempi!?
L - Laulaminen. Tykkään siitä!
M - Musiikki, sillä on hirmu iso vaikutus muhun. Se vaikuttaa mun tunnetiloihin, voimistaa niitä, ja sen tekemiseen on kiva myös purkaa luovuuttaan.


N - Näpertely. Tykkään tehä kaikkia pieniä käsitöitä, mutta mulla ei aina oo aikaa sille, enkä koskaan saa alotettua mitään. Ja jos saan, ne jää monesti kesken. En tiiä mikä siinä on niin vaikeeta, ku kuitenki aina haaveilen tekeväni kaikkee. :D
O - Opiskelu, on asia josta toisinaan nautin valtavasti ja joskus taas inhoan sitä. Se vaihtelee stressitason mukaan.
P - Patonki. Ahh en tiiä melkei mitää niii hyvää, ku täytetyt patongit!
Q - Queen on bändi, jolla on jännää musiikkia. En kuuntele kovinkaa usein, mut nyt on pakko kuunnella ku tuli mielee.
R - Rannalla löhöily on yks kesän parhaita puuhia.
S - Suukot... Valtterilta ♥
T - Talvi on mun inhokki vuodenaika. Se on liian pimee, liian kylmä ja liian pitkä! Vaikka on se iha kaunis joskus.


U - Uinti. En osaa uida kunnolla.. ja pelkään sukeltaa.
V - Vauvat on ihania! Niin söpöjä ja lutusia!
Y - Ystävät. Ei ilman niitä pärjää.
Å - On kirjain, jota ei kauheemmi suomenkielessä näy, toisinku ruotsinkielessä.. Ruotsi on kiva kieli ja kiva maa! Haluisin osata puhua sujuvaa ruotsia.
Ä - Äiti on rakas!
Ö - Ötökät on inhottavia. Paitsi leppäkertut :)


2 kommenttia:

  1. Voi että ihan huisin kiva postaus!!!^.^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa ku tykkäsit! Postailehan sinäkii taas.. haluun päästä lukemaan ;)

      Poista