sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Kysymyspostaus

Sain läjäpäin ihania kysymyksiä! Kiitos niistä!

1. Meinaatko itkee sitten kun tuo koira kuolee?
-Varmasti itken! Osmo on mulle kamalan rakas enkä ees halua ajatella, ettei sitä joskus enää ole. Kyse on siis tästä koirasta.

2. Oletko suunnitellut paljon tulevaisuutta?
- Olen. Mulla on aika paljon suunnitelmia, mutta en hirmu mielellää kerro niitä kaikkia, koska mistään ei voi olla varma ja oon itekkin avoin suunnitelman muutoksille. Saa nähdä mihin tie johtaa..

3. Kun kirjoitat koneella, katsotko näppäimistöä?
- En, paitsi joskus jos pitää painaa jotain näppäintä jota en muista missä se on. Vaikka tää merkki $. :D

4. Tykkäätkö koulusta? Onko lukiossa kivaa?
- Lukiossa on mun mielestä mukavaa. Yleensä nautin oppia uusia juttuja ja viihdyn koulussa. Joskus stressaan liikaa ja se tuntuu aika ylivoimaselta, mut kyllä siitä aina selvitään.

5. Jos saisit olla päivän kuka tahansa, kuka olisit?
- Mä haluisin vaihtaa päiväks osia Valtterin, mun poikaystävän kans. Silleen saattaisin oppia ymmärtämään Valtteria vielä paremmin jne.

6. Tykkäätkö enemmän tyttö- vai poikakavereista ihan kavereina?
- Molemmissa on hyviä ja huonoja puolia, mutta ehkä tykkään enemmän tytöistä. Poikiin mun on helpompi tutustua kuin tyttöihin, mutta silti tutustun mieluummin tyttöihin.

7. Kuvaile itseäsi kolmella sanalla.
- Positiivinen vastuuntuntoinen hassuilija.

8. Onko elämä mukavaa? Oletko tyytyväinen siihen, ja itseesi.
- Elämä on kivaa. On toki niitä huonoja vaiheita mut mun elämässä niitä ei oo ollu paljoo. Oon tällä hetkellä tosi tyytyväinen mun elämään ja aikalailla itseenikin.

9. Lempi vihannes?
- Porkkana ja kukkakaali!

10. Juotko kahvia/teetä?
- Juon teetä, paljon teetä. Kahvi ei maistu.

11. Tykkäätkö löhöillä?
- Se vaihtelee. Joskus mä rakastan ja tarviin sitä, niiku vaikka tänä koeviikon jälkeisenä viikonloppuna en oo muuta tehnykkää, mut joskus en pysty siihen. Saatan joskus olla vähän levoton ja sillon paikallaan olo ahistaa. Sitä tapahtuu etenkin sillon, kun tiiän että ois joku juttu, mikä pitäis hoitaa.

12. Huonoin koenumero minkä olet saanut?
- Oon saanut elämässäni yhden nelosen. Se tuli matikasta.

13. Jos saisin muuttaa ulkonäöstäsi yhden asian, minkä muuttaisit?
- Haluaisin itselleni tummemmat ripset ja kulmakarvat ettei niitä tarvitsis meikata. Taino eihän siihen kukaan nytkään pakota, mut paremmalta ne näyttää jos on meikkiä..

14. Luonteesi kolme parasta puolta?
- Olen vastuullinen, tarkka ja semmonen... Mikä se on... Se että välittää muista. :D

15. Luonteesi kolme huonointa puolta?
- Toisinaan huono itsearvostus ja -tunto, liika ankaruus itseäni kohtaan ja heikko stressinsietokyky.

16. Rakastatko itseäsi?
- Kyllä rakastan, olen arvokas ihminen. :)

17. Jos olisit ollut äänestämässä, olisitko äänestänyt Suomen EU-jäsenyyden puolesta vai vastaan?
- Oisin ehkä äänestäny EU jäsenyyden puolesta, mutta Suomella ois voinu pysyä oma raha. Tai en tiiä. xD

18. Mitä puoluetta kannatat?
- En mitäään! Pitäis ehkä kohta rueta miettimään mitä kannattais.

19. Mitä mieltä olet homoista?
- Mun mielipide perustuu mun kristillisiin arvoihin. Olen sitä mieltä, että homoseksuaalisuus on Jumalan tahdon vastainen asia, mutta itse homot ovat aivan yhtä arvokkaita ihmisiä kuin vaikkapa minä. Jumalan tahdon vastaisista asioista en pidä, mutta ne henkilöt, jotka jotenkin Jumalan tahtoa rikkovat, ovat minulle ihan yhtä rakkaita lähimmäisinä kuin muutkin. Jeesuskin rakasti syntistä. Ihan hyvin voin olla jonkin homoseksuaalin vaikkapa kaveri. :) Hyviä tyyppejä neki voi olla iha siinä missä muutki!

20. Mitä kuuluu?
- Tosi hyvää! Mul on ollu mukava viikonloppu tässä ja oikeestaan tätä on vielä puolet jäljellä koska mulla ei oo maanantaina koulua. Mulla on levännyt olo ja koeviikon stressi on lähtenyt pois. :)

21. Mistä inspiroidut?
- Monenlaisista asioista syntyy inspiraatiota moniin asioihin. Jos minun pitää luoda jotain, varma inspiraation lähde on Hans Zimmerin elokuvasävellykset. Ne herättävät niin suuria tunteita.

22. Millaisista tyyleistä tykkäät?
- Mun on hankala määritellä mitään tiettyä tyyliä mikä mua miellyttäisi eniten, mutta pidän kaikesta lämpimästä, pehmeästä, rauhallisesta ja lempeästä. Tuollaisia voivat olla värit, tekstuurit, tuoksut jne.

23. Lempi kappaleesi?
- Tämä ei ole varsinaisesti kappale mutta: http://www.youtube.com/watch?v=6eHgZlzO0Xc
  Ja tästä: http://www.youtube.com/watch?v=-2S3RgEmy1A
  Ja tästä: http://www.youtube.com/watch?v=-zzP29emgp

24. Kaunein asia mitä sinulle on sanottu?
- Tulee mieleen yks mikä ei varsinaisesti oo mikään sanominen, mutta Valtteri kerran yhellä tunnilla repi paperista pienen sydämen, kirjoitti siihen "Valtterin sydän", ja antoi sen minulle. :3 Ja myös kun yksi kaveri sanoi, että arvostaa mua enemmän ku ketään mun ikäistä naispuolista henkilöä, koska olen harvinaisen vahva, reilu, avoin, omanlainen eikä iha joka nurkalla tuu vastaan samanlaista kuin minä.

25. Lempi TV-sarja?
- Simpsonit ja hotellit kuntoon Gordon Ramsay!

26. Kaunein kohta ihmiskehossa?
- Silmät on mielettömän kauniita! Ja jotenkin erityisen kaunis on myös tämä alue missä on nämä solisluut jne.

27. Kuinka montaa blogia luet tällä hetkellä?
- Aktiivisesti noin 20:ta blogia.

28. Onko sinulla ipadia vai kirjoitatko aina koneella?
- Ei oo semmosia. Kirjotan koneella.

29. Millainen puhelin sinulla on?
- Samsung Galaxy y. Paras puhelin ikinä! En haluais missään nimeessä hienompaa, koska ne ei kestäis mun käytössä. Tää puhelin on käynyt kahdesti vessanpöntössä (onneks oli pelkkää vettä) ja tippunut varmasti kohta sata kertaa jonnekin, ja tämä toimii ihan moitteettomasti! Tää on myös sopivan pieni ja näppärä, ei semmoset isot melat mahu minnekään. Ja sit jos mulla ois semmonen vielä hienompi älykkäämpi puhelin johon sais kamalasti kaikkia hienoja juttuja, niin olisin liikaa kännykällä. Mulle riittää "hienouksista" se, että pääsen kätevästi nettiin ja pystyn pelaamaan 8 ball poolia. :D


30. Mitä kaikkea olet harrastanut?
- Tanssia, pianon ja kitaran soittoa, laulamista, käsitöitä, valokuvausta, jumppaa ja lukemista.

31. Mitä haluaisit tehdä just nyt?
- Haluaisin syödä jäätelöä mun poikaystävän kainalossa ja kattoo Harry Pottereiden ekan leffan koska luin just sen kirjan.

32. Lempi väri ja ruoka?
- Lempi värejä on kaikki punasen ja oranssin murretut värit, ja jotkut vihreet. Syksyn värit! Ja lempi ruuat:

 Chili kinkku pasta.
Kinkku ananas punasipuli pitsa Matkuksen pitseriassa.

33. Oletko sellainen niin kuin monet teinit nykyään, että kokoajan pitää olla puhelin kädessä tai vähintään taskussa? Pystyisitkö elämään ilman puhelinta? 
- En mä enää taida olla. Ja riippuu mitä teen. Etenki jos oon Valtterin kanssa, niin en tarvii mun puhelinta, koska ei mulle melkein kukaan muu kuin Valtteri tekstaa. :D Enkä mä ihan kokoajan jaksa vahata puhelinta muullonkaan. En pystyis kuitenkaan ihan kokonaan ilman elämään.

34. Jos saisit aloittaa jonkun harrastuksen ja sinulla olisi aikaa siihen, minkä aloittaisit? 
- Haluaisin taas soittaa enemmän pianoa ja kitaraa. Tai aloittaa tanssin.

35. Oletko kiireetön vai kiireellinen?
- Hmm, molempia. Ehkä kuitenkin enemmän kiireetön. 

36. Haluisitko asua ulkomailla? 
- En tällä hetkellä. Mutta joskus voisin vaikkapa Itävallassa tai Ruotsissa.

37. Minne ulkomaille haluaisit matkustaa ja kenen kanssa?
- Niitä paikkoja on paljon! Haluaisin lähteä Valtterin kanssa Jenkkeihin, Itävaltaan, Ruotsiin, Italiaan, Japaniin ja Karibialle. 

38. Mitä kuulet juuri nyt? 
- Tämän, ja kun isi puhuu tuolla jotain. http://www.youtube.com/watch?v=bqIxCtEveG8

39. Mistä sait idea aloittaa blogaamaan?
- Olin melko pitkään haaveillut siitä lukiessani muiden blogeja ja päätin sitten lopulta aloittaa. Ensimmäisellä aloitus kerralla pidin blogia muutaman kuukauden mutta sitten se jäi. Uudestaan aloitin noin puoli vuotta sen jälkeen ja nyt olen blogannut reilut puoli vuotta.

40.  Lempi aine koulussa?
- Uskonto, yhteiskunta oppi ja musiikki. Historia, ruotsi ja äikkäkin on ihan mukavia.

41. Lempi vaatekauppa?
- Kirpparit, Vero Moda ja The Sting (The Stingiä ei löydy Suomesta :( ) 

42. Lempi vaate?
 Mun lemppari on tää mekko, jonka ostin Lindexiltä.
Toi paita (Kappahl) on myös kiva.
Parhaat farkut ikinä (New Yorker) ja paras trikoo paita ikinä (Cubus)

43. Mitä arvostat muissa ihmisissä?
- Aitoutta, rehellisyyttä ja reippautta. Ja sit en tykkää yhtään siitä että jotkut on huolimattomia ja vastuuttomia, eli varmaankin niiden vastakohtia arvostan.

44. Unelma-ammattisi?
- En tiedä. Nuoret, vammaiset ja sairaat on mun sydämellä, tahdon auttaa ihmisiä, mutta en sit tiiä että oisko siitä ammatiks. 

45. Syötkö paljon herkkuja?
- Syön tarpeeks! Kerran tai kaks viikossa pikkusen namia (En syö muita karkkeja kuin lakuja, salmiakkia ja suklaata ja itse tehtyjä nameja. Kaikki muut on niin täynnä lisäaineita; mitä luonnollisempaa, sen parempi. Tää on mun periaate muitaki ruokia kohtaan. En syö eineksiä muutoinkun pakon edessä.) Sit tykkään myös aika hirmu paljon jäätelöstä. Sitäkin mun pitäis opetella tekemään itse, niin ei ois niitä lisäaineita.

46. Mitkä aineet kirjoitat lukiossa?
- Äikän, ruotsin, englannin, uskonnon ja yhteiskuntaopin oon suunnitellu kirjoittavani. :)


Kiitos vielä teille kysymyksistä ja jos jaksoit lukea kaikki vastaukset. Näitä tuli aika paljon! Yhdistelin joitain saman aiheen kysymyksiä toisiinsa ja joihinkin en osannut vastata mitään ja skippasin ne. Älä siis kimmastu jos näyttää, ettei jotain kysymääsi kysymystä tuosta löydy. Vastaukseni siihen olisi ollut: En tiedä. :D

2 kommenttia:

  1. Moikka!
    Tästä tulikin tosi kiva!
    en ole ennen ehtinyt käymään, mutta
    onneksi nyt ehtisin tässä äkkiä :)
    Ihanaa viikonloppua ♥

    ♥: Niina

    VastaaPoista