sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Haastetta tylsään päivääni

Olen jo aijemmin tehnyt samaisen haasteen, mutta minut haastettiin uudelleen ja nyt ajankuluksi voisin tehdä tämän.

1. Kerro 11 asiaa itsestäsi. 2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen. 3. Keksi 11 kysymystä uusille haastetuille. 4. Haasta bloggaajia joilla on alle 200 lukijaa. 5. Kerro kenet olet haastanut.


11 faktaa minusta

1. Mulla on semmonen ongelma, että mulla on monia asioita joita haluaisin ja tykkäisin tehdä, mutta vaikka mulla ois niihin mahdollisuus, en silti tee. Esimerkiks neulominen.
2. Mulla on liian vähän aikaa kavereille. Minun ihanille kavereille.
3. Tykkään laittaa mun kynsiä. 
4. Jos ahdistun, musta tuntuu, että mun kädet katoaa ja mun on pakko silloin puristaa jotai. Musta tuntuu että en tunne käsiäni sillon.
5. Mun ihana poikaystävä sanoi, että mä oon aina joko ihan vakava, tai sit ihan hihhuli höpöttäjä. Että oon tosi harvoin jotain siitä väliltä. Taitaa kyllä pitää paikkaansa.
6. Mä laulan saunassa. Aina. Ja kovaa.
7. Mä just laskin, että mun tyyli on muuttunut 5 vuoden aikana viidesti. Seiskaluokalla olin poikatyttö wannabe hoppari, kasilla överinaisellinen meikkihörhö korkkarit jalassa, ysillä olin tai ainakin halusin olla kasarirokkari, viimevuonna tosi tavis ja lähes meikitön, ja nyt taas melko naisellinen, mutta en sillä tavalla miten kasiluokalla. Oon luonnollisesti ja hillitysti naisellinen. :D
8. Käyn lenkillä kahesti viikossa ja jumppaan kolmesti viikossa. 
9. Haluun oppia ottamaan rennosti ja olemaan itselleni armollinen.
10. Musta taitaa olla kehittymässä siivoushullu.
11. Mun lempikarkkeja on ne vaaleenpunaset kandy king irtokarkki valikoimasta löytyvät vaahtokarkki sydämet, vanhojen autojen mustat autot, tervapirut, horna sisut, pantteri mixin pehmeet mustat ja pepe xxl lakut. 
  

1. Minkä jutun ostit viimeksi ja minkä takia ostit sen?
- Hampurilaisaterian koska oli nälkä.
2. Millanen osa musiikilla on sun elämässä?
Kuuntelen sitä, teen sitä, esitän sitä... iso osa. 
3. Minkä asian ajatteleminen saa sut iloseksi?
- Iloisten ihmisten ajatteleminen. Ja mun Valtterin. Ja sen ajatteleminen miten hyvä Jumala mulla on.
4. Millanen riitelijä oot?
- Jos joku loukkaa mua ni mä en riitele melkein koskaan. Annan aina heti anteeks, vaikkei se toinen ois ees vielä pyytäny. Tai sit jos on semmone riita tilanne, että oon jonkun kans erimieltä, ni mä haluun selvittää kaiken puhumalla, perustelen perusteellisesti sen miks oon mielestäni oikeessa ja ootan, että toinenki perustelee. Jos ei oo perusteluja, ni sillon on turha ees väittää mitään. 
5. Mitä haluaisit tällä hetkellä olla tekemässä?
- Voisin olla kylpylässä lillumassa ja semmosessa vesihieronta jutussa. Niskaan sattuu. Haluisin myös olla Valtterin kans.
6. Kerro joku kesämuistosi.
- Rakastin niitä muutamaa kertaa kun oltiin Valtterin kans meijän takapihalla paistamassa vaahtokarkkeja nuotiolla. 
7. Mitä asiaa halveksit?
- En kyllä tiiä! Hirmu hankala kysymys minusta. :D
8. Syvänmerensukellus vai avaruusmatka, miksi?
- Avaruusmatka. Mun mielestä avaruus on varmaan kauneinta mitä maailmassa on. Syvänmerensukelluski ois mielenkiintonen, mut mua pelottais siellä. Pelkään sukeltamista.
9. Lähin paikka jonne olet matkustanut?
- Ihan siis matkustus mielessä.. hmm oisko se Kuopio? :D
10. Mitä tekisit jos viettäisit päivän ilman konetta?
- Hankkisin mukavaa seuraa. Tai jos en sais seuraa ni sit varmaan lukisin tai kattosin leffoja ja söisin.
11. Asia, jota et ymmärrä.
- Voi kuule.. niitä on paljon. :D


Uudet kysymykset:


1. Onko olemassa elokuvaa, joka saa sinut itkemään? Jos on niin mikä? 

2. Millaiselle lomalla lähtisit mieluiten?
3. Millaisessa talossa tahtoisit asua?
4. Kerro kolme asiaa mihin olet tyytyväinen elämässäsi.
5. Mitä harrastusta haluaisit kokeilla?
6. Kerro joku nolo tapaus, mikä sinulle on sattunut. Jos et keksi noloa, niin kerro joku hauska tapaus.
7. Mikä saa sinut varmasti hymyilemään?
8. Kumpi on parempi? Monta kaveria vai vain muutama hyvä ystävä?
9. Onko vauvat ihania?
10. Tutustutko helposti uusiin ihmisiin?
11. Onko sinulla mottoa? Jos on, niin mikä?  Jos ei ole jotain tiettyä, niin kerro jokin ajatus mikä sinusta on hyvä. 

Haastan:

Minnan
Veeran
Tessan
Niinan

4 kommenttia:

  1. moi!

    huhhuh minkä haasteen heitit!
    onko tässä jtn. aikaa koska tämän
    pitää olla valmis?
    Teen tämän heti menen seuraavaksi mummulan koneelle. (nopeampi nettiyhteys :D)

    Mutta pyrin tekemään tämän viikon sisällä :D


    terv: Niina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee vaan ihan sillonku sulla on aikaa ja huvittaa! Ihan tämmönen rento juttu tämä on. :)

      Ihanaa viikkoa sulle Niina ♥

      Poista
  2. Hiuhau Veeruli nyt vasta huomasin, ai että oot minut oikein haastanu :) Minäpäss sitte teeeen tämän tässä piakkoin :)

    VastaaPoista