lauantai 12. lokakuuta 2013

Syyskuulumisia

Mun sisin huokaisee kun ajattelen, että minulla on kokonainen viikko aikaa lukealukealukealukea, juoda teetä, kuunnella rauhallista piano musiikkia ja nähdä kavereita. Ajattelin myös, että voisin mennä pitkästä aikaa myös kylpylään! Haluan rentoutua oikein kunnolla! Tuossa alla mun loma lukemiset. Mulla on tavoitteena lukee kaikki Potterit tänä syksynä.



Mua ei oo lähiaikoina oikein huvittanut olla koneella. Ei vaan ole kiinnostanut ja on ollut muuta tekemistä. Tälläkään hetkellä mua ei oikein kiinnostais, mutta aattelin tulla kuitenkin kirjoittamaan teille jotain merkiksi siitä, että olen vielä elossa. Mulla ei ole oikeastaan edes mitää kerrottavaa teille, kuulumisia vain. :) 

Yks syy siihen, etten ole ollut koneella on se, että olen ollut tavallista enemmän kavereideni kanssa. Mulla on ollu tosi vähän aikaa mun kavereille siitä lähtien kun aloin seurustelemaan, mutta nyt oon lähiaikoina todennut, että tarviin mun ihanien ystävättärieni seuraa. Kunnon naisseuraa! ♥ Haluan kiittää teitä mun tyttöystäviä siitä, että ette ole hyljänneet minua vaikka en osannut joskus jakaa aikaani teille. Tällä viikolla on juhlittu tyttöporukalla synttäreitä ja vietetty leffa- ja saunailtaa, ja on ollut mukavaa!


Mun täydellinen syysilta koostuu saunasta, kynttilöistä, kirjoittamisesta/lukemisesta ja ihanasta musiikista.  ♥



Ihanaa lomaa jokaiselle, joka sitä viettää, ja muuten vaan ihania syyspäiviä muille!  ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti