lauantai 26. lokakuuta 2013

Let it snow


Tällaiset oli näkymät kuistilta viikko sitten. Lunta kerkesi kahden päivän aikana kertyä arviolta yli 20 senttiä eli ihan kunnon ensilumi siis. Harmittaa, kun se suli muutamassa päivässä pois. Tykkään aina ihan valtavasti tästä lokakuusta alkavasta ajasta ennen joulua. Lumi, pimeys ja kylmyys tuntuu tässä vaiheessa vielä niin jännittäviltä. Olen kuunnellut joululauluja, käyttänyt innoissani säähän nähden vähän liian talvisia vaatteita, haistellut piparkakkumaustetta, juonut niin paljon teetä, että minulle on alkanut syntyä psyykkinen riippuvuus ja suunnitellut joululahjoja. Olen vähän aikaisessa, teidän kyllä. Kaikki joulujutut tuntuvat minusta kuitenkin parhaimmilta reilusti ennen joulua. Usein sitten kulutankin joulun jo tavallaan loppuun marraskuuhun mennessä.

Minulla on semmoinen kutina, että tänä vuonna joulun odotus aika tulee olemaan erilainen, joulusta puhumattakaan. Olen alkanut arvostaa kaikenlaisia perinteitä ja luulen sen vaikuttavan joulun viettooni jatkossa. Ehkä niitä perinteitä oppii arvostamaan koko ajan enemmän ja enemmän kun tulee ikää lisää.

En tiedä taaskaan, mikä idea tässäkään postauksessa oli. Halusin vain tulla kirjoittamaan jotain ja näyttämään miten paljon lunta meidän pihassa oli. :D Ihanaa ensi viikkoa, lukijani! ♥

PS. Tässä on mun lempi joululaulu! Scotty McCreery on muutenkin yks mun lemppareista!

2 kommenttia:

  1. Moi!
    oho teillä onkin tullut paljon lunta!
    en tiedä kuinka paljon meille tuli
    mutta helsinki-vantaalla pyrytti silloin kun lähdettiin
    Rhodokselle :)
    kiva postaus, hyvää lauantai iltaa veera ! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Ainiin sä olit sillon siellä Rhodoksella! Teehän postaus siitä matkasta! :)
      Kivaa viikonloppua sulle ♥

      Poista