sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Uusi aloitus

Jotkut onki ehkä huomannu että oon pitäny pitkää taukoo blogin pitämisestä. Yksinkertasesti into ja blogaamisen aiheet loppu, mut nyt on taas jonki aikaa tehny mieli kirjotella ja teinki semmosen tempun että poistin kaikki vanhat postaukset, muutin blogin ulkoasuu totaalisesti ja alotan niiku puhtaalta pöydältä. :)
Mä yritän nyt kirjottaa useemmin, mikäli vaa keksin jotai kirjotettavaa. Toivottavasti en monesti sorru siihen että vaikka oiski mielessä joku mitä vois postata, ni sit kuitenki jätän postaamatta siks ku oon niin itsekriittinen ja aattelen ettei kuitenkaa ketään kiinnosta.
Kertokaa mulle muuten jos haluutte että tekisin jotai postauksii, jos teil on ideoita. Otan niitä vastaan enemmä ku mielelläni! :D Tulossa ainaki ois postaus mun vaatekaapin sisällöstä, ja oon miettiny että oisinko nii hurja että laulaisin jonku coverin joskus videolle ja laittaisin tänne.. Mua on nii pitkää kutkuttanu ajatus covereiden tekemisestä. Mua saa kannustaa siihen, en muuten ehkä uskalla. ;D




Herra Lewis puhuu asiaa. :) :) Ihanaa päivää sulle joka luit ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti