lauantai 23. maaliskuuta 2013

Mee pois stressi!

Onpas hapokasta ollu koko viikon. Paljo koulujuttuja, stressiä, väsymystä ja sit tottakai tuun vielä kipeeks. Oon ollu kahen kuukauden aikana hirmu paljo kipeenä. On ollu oksennustautia, ruokamyrkytystä ja varmaa kolmesti flunssa niin, että on aina ollu muutamia terveitä päiviä välissä ja sit se on tullu uudestaa. Johtuu varmaa siitä ku stressaan, enkä rentoudu. Eikös se niin mene, että stressi heikentää vastustus kykyä? Pitäis kai opetella rentoutumaan kunnolla. Mutta kun ei voiii... En mä voi jättää asioita tekemättä!? :o Pitää tehä kaikkia koulujuttuja ja muutaki.. Ens viikolla alkaa koeviikkoki, mikä ei ainakaa vähennä mun stressiä.

Haluisko joku kertoo mulle hyviä vinkkejä miten voi rentoutuu. En vaa yksin kertasesti osaa. :( Ainoo minkä tiiän on nukkuminen, mutku enhä mä voi aina mennä vaa nukkumaan ku stressitaso nousee. Toissa päivänä mun piti kirjottaa äikän essee, ja tietenkin se oli jääny viimesee iltaan ennen viimestä palautus päivää. Mulla ei ollu mitään ideaa mistä kirjotan, enkä yhtää pystyny keskittyy, vaikka oikeesti yritin. Olin iha hirmu stressaantunu ja  epätoivo meinas iskee sen kans. Mä sain sit jonkusortin hermoromahduksen. Tuijotin ruokapöydässä yhteen kohti varmaan 15 minuuttia ja sit aloin itkee. :D Porukat vähä ihmetteli.. Noh, mä sit isin neuvosta otin pikku päikkärit ja sit kun heräsin, nii kyllä vain alko tulla esseetä. :D


Tee ja villasukat ♥ Näiden kans on jo melkei ok olla pipinä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti