torstai 14. maaliskuuta 2013

Today I am thankful

Oliko sul hyvä päivä? I hope so. :) Mul ainaki oli ja mun nyt tekee mieli kirjottaa jotain..
Mä oon miettiny paljo sitä, miten paljo näinkin hyvissä oloissa elävillä ihmisillä kuin suomalaiset, on aihetta iloon ja kiitollisuuteen. Silti me vaan valitetaan ja masistetaan ja murehitaan jostain yksittäisistä, yleensä vielä tosi pienistä asioista. Vähän tyhmää eikö? Meillä on jokasella varmasti elämässä enemmän niitä kiitoksen ja ilon asioita, kuin niitä joista on pettynyt tai murheissaan. Jos keskityttäis siihen mitä meillä on ja mistä voidaan iloita ja kiittää, ihmisistä tulis varmasti paljon iloisempia ja tyytyväisempiä elämään. Mulla tää ainaki toimii! :) Tottakai jos joku asia oikeesti on vinossa ja sille asialle voi tehdä jotain niin pitää tehdä, tai jos joku asia tosissaan murehduttaa, niin siitä pitää puhua ja keskustella, mutta ei sitä tarvitse jäädä vatvomaan. :) Positiivisuus ja kiitollisuus on aika arvokkaita juttuja, ja ne saa aikaan hyvää sekä itsessä että läheisissä. Oon siitä tosi varma.:)
^ Mun motto! ♥

Tuli tosi huonoo tekstiä ku en osaa selittää, mut ehkä mun pointti tuli selväks. Ens kerralla kun joku harmittaa, kokeile aatella sen sijaan jotain mikä ilostuttaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti