maanantai 5. elokuuta 2013

Teenstreet

Palasin eilen klo 04:20 kotiin Saksasta, Teenstreetiltä. Tänäkin vuonna tuo viikon kestänyt melkein 5000 nuoren vahvuinen leiri oli upea kokemus. Sain viettää paljon aikaa mahtavan Jumalan ja ympäri Eurooppaa tulevien kavereiden kanssa. Kuvatarjonta on vähän suppea, sillä en kehtaa laittaa kuvia ihmisistä. Tässä kuitenkin jotain. :)

Matkustin Saksaan lentämällä. Mun mielestä kaunein asia luonnossa on taivas ja rakastan siksi lentämistä. Pilvien päällinen maailma on jotenkin niin lumoava.


Parasta Teenstreetissä on ehdottomasti se, että saan viettää aikaa Jumalan kanssa ja oppia uutta Hänestä. Joka aamu ja ilta kaikki nuoret kokoontuivat kuuntelemaan opetusta ja ylistämään. Mulle Jumala puhui erityisesti siitä, kuinka paljon Hän minua rakastaa ja ihailee juuri sellaisena kuin olen. Oon Jumalan tytär ja Hän on minun Isäni. Tajusin, että Hän rakastaa mua enemmän kuin olin kuvitellut. Enemmän kuin pystyn ymmärtämään. ♥

Teenstreetillä yövyttiin tuollaisissa isoissa hallissa. Mikä on tulos kun nukkuu 6 yötä sentin paksuisella patjalla.. Multa hävis kaikki selkä ja hartia kivut! :o Ja kun tulin kotiin omaan sänkyyni, ne tulivat takaisin. How weird?!

 Luksus aamiainen...



Mutta nami herkkujakin sain. Coctailit, italialainen jäätelö ja makeat popcornit ♥

Offenburgin kaupunki on tosi kaunis! Kuitenkaan en kehuisi sen shoppailu paikkoja. Ostin pääasiassa vain kosmetiikkaa ja ruokaa. Kosmetiikka on Saksassa noin puolet halvempaa kuin Suomessa, joten rahaa ei mennyt paljoa.

Sää oli koko viikon aivan loistava! Ensimmäisinä päivinä lähes 40 asteen kuumuus tuntui aika tyrmäävältä, mutta siihen tottui eikä loppuviikolla samat asteet tuntuneet enää kovin pahalta. Koko viikon säät pysyivät hellerajan yläpuolella. Viimeisenä päivänä käytiin uimarannalla uimassa ihanalla rannalla. En muistanut ottaa kuvia järvestä. :( 

Oon niin kiitollinen koko viikosta!! 


4 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihan mahtavalta leiriltä! Ite en varmaankaan viihtyis tollasessa paikassa, mutta uskon että oli tosi kivaa :>
    Sulle on muuten haaste mun blogissa että mee kurkkaamaan :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mahtava! Siel ei kyl parane pelätä tutustua ihmisiin, käyttää kielitaitoaan tai inhota isoja ihmismassoja. :D

      Mä tein ton haasteen jokunen kuukausi sitten, mutta saatan tehdä sen nyt uudestaan jos on tylsää, kiitti! :)

      Poista
  2. Toi leiri kuulostaa aivan ihanalta kokemukselta.
    Ja oon sun kanssa täysin samaa mieltä. Taivas on kauneinta, mitä luonnosta löytyy. Pääsisipä pian lentämään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kommentista! Mä aina tuijottelen pilviä ja mietin millasta ois asua niiden päällä; ihanaa. :D

      Poista