sunnuntai 11. elokuuta 2013

Viimeinen päivä lomaa

Nyt se on sit ohi! Mukava loma olikin. Mukaan mahtui kivoja ja ei niin kivoja kokemuksia. Alku kesä oli melko tylsä, mutta loppu kesä meni loistavasti. :) Ehdottomasti paras juttu oli Teenstreet Saksassa, josta kerroin viikon takaisessa postauksessani. Oon oottanut koulun alkua aika pitkään. Mä tykkään opiskelusta, ja etenkin tämä vuosi tuntuu jännittävältä, sillä lukion toisena vuonna on paljon enemmän vapautta valita mitä opiskelee. Otin paljon uskonnon ja yhteiskuntaopin kursseja, koska aijon myös kirjoittaa ne aineet ylioppilaskirjoituksissa. Odotan myös historian ja saksan kursseja. Saksaa en olekaan aijemmin opiskellut! Ihana oppia uusi kieli. :) 

Viimeisen lomapäiväni vietin melko rennosti. Näin ihania ystäviäni ja liikuin; kävin lenkillä ja jumppasin. :) Liikunta tekee mulle kyllä ihmeitä.. Viime kevääseen asti olin ollut lähes koko elämäni tosi laiska liikkumaan. Vapaa aikanani liikuin ehkä kerran kuussa ja koulun liikuntatunnit oli mun inhokkeja. Viime keväänä sit kärsin kamalasta stressistä ja keksin kokeilla liikuntaa. Aloin jumpata ja käydä lenkillä, ja oloni koheni hetkessä. Totta ne tutkijat puhuu, kun sanoovat liikunnan poistavan stressiä. Tänä vuonna aijon sit pitää itestäni sillä huolta. :) 

Oon niin innoissani opiskelusta, etten malttanut olla tutkimatta uusia koulukirjojani. Lueskelin uskonnon kirjaa. xD Jänniä juttuja.... 


Tein tänään myös elämäni ensimmäisen ranskalaisen manikyyrin. Oli hankalaa, mut vaivan arvoista. Nää on kauniit, ainakin mun mielestä. :D


Iloisii ekoi koulupäivii kaikille ja ihan vaa iloisia päiviä teille, jotka ette koulua käy! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti