tiistai 3. kesäkuuta 2014

Kesälaitumille kera uusien ostosten

Vähänkö tuntuu hyvältä olla lomalla! Toinen lukio vuos meni tosi nopeesti ja voin kyl sanoo, että nautin siitä kaikkine haasteineenkin. Nyt sit pitäis osata lomailla. :D Mulla aina käy lomilla niin, että suunnittelen kaikkee hienoo ja sit huomaanki, etten oo tehny mitään kivaa. Tänä kesänä aattelin olla vähän aktiivisempi ja nauttia enemmän kesästä. Enkä varmana valita siitä, että on kuuma!

Mä kävin tuossa yks päivä kesä ostoksilla parin ihanan naisen kanssa. Löysin mitä etsinkin!


Ihan täydelliset bikinit H&M:ltä yhteensä 24,90 ja aurinkolasit samaisesta kaupasta muistaakseni 6,95! Kyl nyt kelpais lähtee rannalle. Sopivasti loppu viikolle on luvattu helteitä. Ehkä mä sit lähden "korkkaamaan" nää. :D Mä oon edellisinä kesinä ollu tosi vähän rannalla, koska en tykkää uida. Tänä kesänä aijon kuitenkin rantailla enemmän. Eihän siel vedessä oo pakko olla. Muutenhan tää rantakuntokin menee ihan hukkaan. :D 


Lempparit. ♥

Mukavaa ekaa loma viikkoo jokaiselle lukijalle, ja muuten vaan mukavaa viikkoo teille, jotka ette oo lomalla. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti