sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Kesä + ystävät + järvi + metsä = ♥

Voiko olla parempaa tapaa viettää päivää, kuin pitää hauskaa ystävien kanssa upealla säällä järvimaisemissa!? Oltiin viettämässä tän kevään viimeistä nuorteniltaa ulkosalla. Paistettiin makkaraa, kiipeiltiin puissa, melottiin järvellä ja nautiskeltiin toistemme seurasta. 








Toi ratahan oli siis semmonen melko pitkä, jossa kuljettiin puiden välejä vaikka sun minkälaisia huojuvia siltoja ja muita pitkin korkeimmillaan 7 metrin korkeudessa. Ykskin oli semmonen, missä piti kävellä pelkkää narua pitkin ja pitää käsillä kiinni kahdesta muusta narusta ja kaikki ne naruthan oli semmosia huojuvia. Minä, lievästä korkeiden paikkojen kammostani huolimatta, menin kerran ton radan läpi, vaikka tuntu aika monessa vaiheessa, etten halua jatkaa. :D Onneks oli noi valjaat, ettei ois käyny pahasti, jos olis tippunu. 


Mä niin rakastan meidän nuortenporukkaa. Musta on upeeta huomata, miten porukassa vallitsee tiivis side ja loistava yhteishenki. On ihanaa tuntea kuuluvansa johonkin porukkaan. Oon niin kiitollinen!

Kiitollisuus on oikeestaan ollu mulle aika isossa osassa tällä viikolla. Oon nautiskellu pienistäkin asioista ja oon tuntenu kiitollisuutta. Oon aatellu sitä, että vaikka mä en oikeasti ansaitse mitään, niin silti mä oon saanu näin paljon. Mun elämä on täynnä ihan älyttömän hienoja asioita! Säilyispä tää asenne mahdollisimman pitkään. Näin oon paljon onnellisempi!

Nauttikaa ens viikosta ihanat lukijani! ♥

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ahh sää oot ihana eukko ♥ Kiitos sinä kaunis itsekin!

      Poista
  2. veeru ihana silmämeikki tossa sun uusimmassa fb profiilikuvas! <3 voisitko tehä tänne jonkinnäköstä tutoriaalii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh wau, kiitos tosi paljon! ♥ Voisin kyl tosiaan tehä, kattellaan millon saan aikaseks! Kiitos ideasta! :)

      Poista