lauantai 17. toukokuuta 2014

Kaivetaanpa ne kesävaatteet kaapin perältä

Tuolla ulkona alkaa näyttää vihdoin siltä, että ois aika kaivaa kesävaattet esiin! Olin jo talven aikana unohtanu, mitä kivaa mun kaapista löytyy kesäks!


Jes, pääsen pitämään tota mustaa maximekkoo! Ostin sen kevättalvella jo valmiiks kesää varten. Love it! Toi toinen mekko ja toi jumpsuit, laukku ja korvikset oli mun viime kesän lempparit. Rennot lökö housut ostin syksyllä kesävaate alennusmyynneistä ja toi neuletoppi on tän kevään kirppislöytö.  



Vielä enemmän mua kiinnostaa kuitenkin se, mitä pitäis ostaa. :D Keräsin yllä olevaan kuvaan kaikkee ihanaa, mitä haluisin ja tarviisin. 


Nauttikaa alkavasta kesästä ja koittakaa kestää vielä viimeset päivät koulussa! Mulla alkaa just sopivasti koeviikko, että todellakin on kestämistä. :D 


4 kommenttia:

  1. mä tässä vähän aikaa tilasin tollasen vähän samantyylisen valkosen topin mikä on tossa kollaasissa! ai että rakastan sitä toppia<3 esittelenkin sen seuraavassa videossa!

    http://yksinalle-yhdelletytolle.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa, kun tulit kommentoimaan! Mäki aattelin tilata, jos saisin jotain muutakin kivaa ja tarpeellista siihen tilaukseen. Tai sit käyn vaan ihan kaupasta ostamas. :D Täytynee käydä kattoo sun video sit! (;

      Poista
  2. Ihania vaatteita! Mun pitäis kans ostaa uudet bikinit, vitsi vaan kun niiden löytäminen on niin hankalaa... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah juu, mä en älyä niitä, jotka käy yhen kerran kaupoilla ja tulee takas kolmien erilaisten bikinien kans :D Jos mä löydän yhdet hyvät viiden vuoden aikana, ni se on jo hyvin! :D

      Poista