sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Uudistusta

Tadaaa, blogi on kokenut muodonmuutoksen! Olin jo tosi kauan miettinyt, mitä ihmettä teen blogaamisen suhteen, sillä mulla ei ole ollut enää mitään kirjoitettavaa sellaiseen blogiin, millainen tämä vielä hetki sitten oli. Ajattelin, että sisällölliset sekä ulkoiset muutokset olisivat tarpeen. Olen pahoillani, jos joku teistä ihanista lukijoistani pettyy muutoksista, mutta ajattelen, että minun on parempi kirjoittaa sellaista blogia, josta itse pidän.

Aijon tulevaisuudessa laajentaa blogaamisen aiheitani. Syvällisistä pohdiskeluistani en aijo missään nimessä luopua. Ne ovat niin vahva osa minua. Niiden lisäksi blogistani tulee löytymään juttuja tyylistäni, kauneudenhoidosta ja muista "akkojen jutuista", harrastuksistani ja.. no, kaikesta mikä elämääni liittyy. Eikös se ole aikalailla lifestyle-blogin idea?  

Toivottavasti nyt jaksan postailla vähän useemmin ja isommalla innolla! :) 




Ihania viimesiä pääsiäisajan hetkiä teille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti