tiistai 22. huhtikuuta 2014

I love shopping

Aaaa, mä oisin halunnu lomailla pidempään. Tuntu pahalta palata kouluun tänään. Mä oon nyt pikkuhiljaa alkanu menettää kaiken kiinnostuksen opiskelua kohtaan. Ei huvittais enää vääntää suullisia esitelmiä, esseitä tai mitään. Onneks enää reilu kuukaus lomaan! ♥ Mun koko pääsiäisloma meni kavereiden kans ja autolla ajellessa. Oon tosi helpottunu, ettei enää tartte ajatella autokoulua. Se oli aika stressaavaa.

Mä olin lauantaina mielipuuhissani eli shoppailemassa ja mukaan tarttu muutama juttu. 



Mustat ihanat pitsitennarit Skopunktenista 24.90e ja farkut Vero Modasta 34.95e. Mä oon pitkään haaveillu vaaleenruskeista/beigestä farkuista ja oon ettiny monesta kaupasta. Taaskaan Vero Moda ei tuottanu mulle pettymystä. Jostain syystä löydän sieltä aina kaiken mitä tarviin. Noi on ihan täydellisen mukavat jalassa ja istuu loistavasti!




Tän päivän asukuvaa. Tossa noi farkut ja paita on kirppari löytö, myöskin alun perin Vero Modasta.


Ostin kans uudet lenkkarit! Mun vanhat oli ihan surkeet suoraan sanottuna. Kannatti kyl panostaa noihin. Tuntu iha loistavalta juosta kun kävin kaverin kans eilen lenkillä! 

Nauttikaa viikostanne! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti