keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Haasteilua

Hei vain pitkästä aikaa! Blogi on ollut jo useemman kuukauden talvi/kevät unilla, niinkuin ootte ehkä huomanneet. Mulla on ollu niin paljon kiireitä ja muuta ajateltavaa, etten oo viitsiny käyttää vähää aikaani koneella istumiseen. Nyt, kun autokoulu ja muut jutut alkaa olla ohi, ajattelin, että voisin palailla blogailemaan. Sainkin juuri sopivasti Emmiltä haasteen, kiitos! :) Oon tainnut joskus tehdä aijemminkin tämän haasteen, mutta väliäkö sillä. Tottakai teitä kiinnostaa lukee juttuja musta. Tai sitten ei.


1. Kerro 11 asiaa itsestäsi. 2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen. 3. Keksi 11 kysymystä uusille haastetuille. 4. Haasta bloggaajia joilla on alle 200 lukijaa. 5. Kerro kenet olet haastanut.


11 faktaa minusta:

1. Ei oo ehkä hirmu mielenkiintoista aloittaa tämmöisellä, mutta mulla on pulma tän blogin suhteen. Haluaisin muuttaa tän sisältöä pohtimis ja ajatusten jakamis painotteisesta vähän kevyeempään suuntaan. Mua kiinnostais kirjottaa myös vaatteista, kosmetiikasta ja muista "hameväen hömpötyksistä". Oisko se teistä huono vai hyvä muutos?

2. Mä muserruin, kun en päässyt autokoulun inssiä ekalla läpi. Otin sen ihan hirmu raskaasti! Ehkä se kertoo siitä, miten huono oon käsittelemään epäonnistumisia. Mulla ois paljon opittavaa siinä. Tänään sit oli uusinta ja pääsin läpi, jee! 

3. Mä oon innostunut kuntoilusta. Siihen jää koukkuun. Etenkin siihen, kun näkee tuloksia kropassa. Miten hieno onkaan se tunne, kun löytää itsestään lihaksia, joita ei tiennyt edes olevan olemassa. :D Oon ruenny käymää kahtena päivänä viikossa lenkillä ja kahtena tai kolmena muuna päivänä teen lihaskunto jumppaa.

4. Mä tykkään kokeilla kauneuden hoidossa kaikkia luonnollisia juttuja. Keittiöstä löytyy vaikka mitä kauneuden hoitoon sopivaa! Mulla on aika usein jotain ruokaa naamassa tai hiuksissa. Ja hei, ne oikeesti toimii! Voisin jakaa jotain vinkkejä tulevissa postauksissa.

5. Oon siivoushullu ja bakteerikammoinen. Kaikki sotku ja likaisuus aiheuttaa mulle stressiä. 

6. En taida haluta omistaa telkkaria sit, kun muutan pois kotoo. Mua ärsyttää niin kauheesti kaikki typerät ohjelmat, mitä sieltä tulee. Enhän mä tietenkään niitä kato, mutta kaikki ne mainokset, jotka muistuttaa niiden olemassa olosta, ärsyttää. Netistä kyllä voi ihan tarpeeks hyvin seurata hyviä sarjoja ja ohjelmia, jos haluaa. 

7. Mua harmittaa, kun mulle ei oo tänä keväänä tullu vielä pisamia. Johtuu varmaan BB-voiteen suojakertoimesta? 

8. Mulla on huono ajantaju. Saatan ihan vakavissani väittää olleeni jossain 5 minuuttia, vaikka todellisuudessa olin 20 minuuttia. Arviointikyky 10+...

9. Mä yritän kasvattaa mun hiuksia vähän pidemmiks. Ja haluisin uudet silmälasit.

10. Yks asia mikä mua ärsyttää eniten tässä maailmassa on se, että ihmiset ei välitä toisistaan. Tyypit laittaa miljardi biljardi euroo johonkin sotakalustoon ja sit väitetään ettei oo rahaa auttaa köyhiä. Ja se, että tyypit tappaa toisiaan, että tulis rauha. Minä en ymmärrä.

11. Haluisin kesällä Ruotsiin puhumaan ruotsia. Kaikki mahdollinen harjoitus olis tarpeen syksyn ruotsin yo-kirjotuksia varten.


11 kysymystä Emmiltä:

1. Kerro elämäsi noloin kokemus.
- Mulle tulee mieleen pari noloo juttua mitä oon tehny, mut mitkään niistä ei oo semmosia, että viittisin jakaa ne teidän kans. Olen pahoillani. :D

2. Vaatekappale, jota et voisi koskaan käyttää?
- En vois käyttää semmosia super mini shortseja, joissa vilkkuu pakarat. Musta semmoset on aika mauttomia. Sori, jos joku teistä tykkää! :D

3. Lempi blogisi? 
- En oikeen osaa sanoo lempiblogia, mut ahkerimmin seuraan näitä: Colour me !Helluriheijaa!MISTY GREYEmmi R. ja Karkkipäivä

4. Kerro lähitulevaisuutesi (n. 1-3v) toiveista/suunnitelmista/tavoitteista.
- Jos kaikki menee niinkuin mä toivon, niin lukion jälkeen mä pidän välivuoden ja olen töissä jossain. Sitten, jos oon vielä onnellisesti yhdessä mun poikaystävän kanssa, menisin erittäin mielelläni naimisiin ja sitten muutettais yhdessä johonkin ihanaan kaupunkiin opiskelemaan/töihin. Tällä hetkellä mieluisimmalta tuntuu hotelli- ja ravintola-ala. Oon kuitenkin tosi avoin suunnitelman muutoksille, enkä halua olla mistään liian varma. Ikinä ei voi tietää minne tie vie. :) Haluisin myös asua ulkomailla, mut musta tuntuu, ettei se välttämättä oo vielä noin lähitulevaisuuden juttu.

5. Unelma-ammattisi pienenä ja nyt?
- Mun unelma-ammatit on vaihdellu tosi paljon elämän aikana. Pienenä taisin haluta olla sisustus- tai vaatesuunnittelija. Tällä hetkellä mä haaveilen siitä, että mulla ois oma yritys, jossa saisin antaa ihmisille miellyttävää palvelua. Semmonen vois olla esimerkiks hotelli tai kahvila. Oma yritys ei kuitenkaan oo mikään ihan pikku juttu, eikä sitä ihan köyhänä suoraan opiskelujen jälkeen rueta tekemään. Haluisin myös kokeilla olla jossain kaupassa töissä. Vaikka vaatekaupassa, vaikkei sillä ehkä rikastukkaan. :D

6. Asia, jota rakastat eniten tässä maailmassa?
- Maailmassa.. hmm. Sitä, että vielä löytyy ihmisiä, jotka välittää toisista ja osoittaa lähimmäisen rakkautta. Ja myös sitä mä rakastan, kun löytää jonkun ihmisen, jonka kanssa tulee semmonen ihana yhteys. Kun tuntuu, että sen ihmisen kanssa voi olla ihan oma itsensä ja on helppo olla. Semmoset ystävät on aarteita!

7. Kerro itsestäsi kolme omasta mielestäsi hyvää ominaisuutta ja kolme huonoa ominaisuutta.
- Hyviä puolia minussa on syvällisyys, tunteellisuus ja semmonen tarkkuus ja huolellisuus. Huonoja on huono stressin sietokyky, murehtiminen ja se, että "katon" ite itteeni alaspäin.

8. Uskotko horoskooppeihin?
- En usko. Mulla vaan ei oo mitään syytä uskoa niihin. Se, että avaruudesta jotenkin näkis jotain asioista ihmisten elämästä ei kuulosta mun korvaan hirmu uskottavalta. Mun ei myöskään tarvii uskoo niihin, kun mä tiedän, että mun elämä on Jumalan käsissä ja hän tietää musta kaiken ja mun tulevaisuuden.

9. Jokin ajankohtainen asia, joka ärsyttää/huolettaa sinua?
- Mua huolettaa ja ärsyttää tosi moni ajankohtainen asia tässä maailmassa. Yleensäkin se, miten paljon pahaa kokoajan tapahtuu. Omassa henkilökohtaisessa elämässäni mua kuitenkin huolettaa tällähetkellä eniten se, miten mun kesä menee. Haluaisin ja tarviisin töitä, mut kokoajan tulee tietoo jostain, että ei oo paikkaa mulle. Hitsin hitsi.

10. Elämän ohjeesi? 
- Elä positiivisella asenteella. Yritä tarkastella asioita optimistisesti. Oma asenne ratkaisee hyvin pitkälti sen, miten onnellinen on elämässään.

11. Toiveesi elämää varten?
- Mä haluan kasvaa eheäksi, kypsäksi ja tasapainoiseksi ihmiseksi. Mä haluan jakaa rakkautta ja hyvää mieltä ihmisille mun ympärillä. Mä haluan elää viisaasti ja tehdä sitä, mikä on hyvää.


11 kysymystä seuraaville blogaajille, jotka ovat Säde ja Anna.

1. Millainen olisi täydellinen päivä?
2. Oletko taiteellinen? Mitä taide merkitsee sinulle ja mitkä sen muodot kiinnostavat sinua eniten?
3. Mitä sanoisit, jos voisit sanoa jotain koko maailmalle niin, että kaikki kuulisivat?
4. Millainen olisi unelmiesi koti?
5. Kuvaile tyyliäsi.
6. Jos saisit 1000 euroa, mitä tekisit sillä?
7. Mitä suku merkitsee sinulle?
8. Kerro 3 asiaa joihin olet tyytyväinen ulkonäössäsi.
9. Mitä harrastuksia sinulla on ollut koko elämäsi aikana? Mitä nyt?
10. Mitä arvostat eniten ystävässä?
11. Toiveesi elämää varten? (Niin hyvä kysymys, että pitää laittaa eteenpäin. :D )



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti