sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Olen ollut piilossa

Niin, taas tuli tämmönen tyylikäs tauko postaamiseen. Jostain syystä mä ajattelen aina, ettei mulla ole kuitenkaan mitään tarpeeksi kiinnostavaa kirjoitettavaa tänne. Mulla on kamalasti ajatuksia elämästä ja ne on kyllä jakamisen arvoisia, mutta en koe osaavani ilmaista niitä blogin kautta. Ehkä en jopa jollain tavalla uskalla, ja sit tyydyn kirjoittelemaan vain keposimmista ajatuksista, jotka sit totean lopulta liian turhanpäiväisiks.


Tääkin postaus saa jäädä ihan turhaks. Laitan vaan kuvia tän mun hiljais elon ajalta. Kuulumisia siis. :)


Olin lomalla Helsingissä ja sit myös Tallinnan risteilyllä. Oli ihan kiva reissu. En ollut itseasiassa ikinä käynyt Helsingissä muuten kuin satamassa. Oli ihan kiva päästä vihdoin tutustumaan pääkaupunkiimme lähemmin.


Aivan mahtava katkarapupasta italialaisessa ravintolassa Helsingissä!



Ihania pieniä hetkiä arjesta. Kahvittelua kaverien kanssa.


Voisin asua kirjastossa. #kirjastoselfie


Lukuhetkiä. Mul on hyvä Jumala. ♥


Joulun odotusta. Mä todella ootan sitä aivan kamalasti! Tahtoisin vaan ryystää glögiä, koristella taloa ja leipoa. Tympii, kun en oo päässy vielä ees kunnolla jouluostoksille. ;( 

Ihan yleisesti ottaen mulla menee aika ihanasti. Monet valittaa sitä, miten tää pimee aika vie kaiken energian ja väsyttää. Mulle tää aika vuodesta on yleensä just parasta. Pidän huoneessani verhot kiinni ympäri vuorokauden, annan jouluvalojen olla päällä kokoajan, sytytän kynttilän joka pöydälle ja olla löllötän vaan. Pimeys antaa luvan ottaa rauhallisesti. Ympärillä tapahtuu paljon vähemmän. Mulle jää aikaa ajatella, ja siitähän mä nautin.


Tsemppiä jokaiselle tulevaan viikkoon!  ♥

4 kommenttia:

  1. Musta on ihana lukea näitä! Eli kyllä täällä ainakin minulle on aina ollut tarpeeksi kiinnostavaa lukemista :)

    VastaaPoista
  2. Tekisitkö postausta tasa-arvoisesta avioliittolaista ja siitä mitä fiiliksiä se sussa herättää? Ois kiva kuulla :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksipäs ei! Vähän on kiireistä tämä elämä, että saa nähdä miten saan aikaiseksi, mutta pidän mielessä! Kiitos toiveesta! :)

      Poista