sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Paluu normaalielämään

Moi vaan taas pitkästä aikaa. Nyt vihdoin uskallan nostaa pääni kaikkien koulu häslinkien seasta ja tulla kirjottamaan tännekin jotain! En nyt jaksa paneutua sen kummemmin mihinkään hienoon aiheeseen. Olkoon tämä vaan pieni kuulumispostaus.

Yo-kirjoitukset on nyt takana! Koko syksy meni ihan vaan niiden takia tosi ihmeellisesti. En oo koskaan tainnu olla niin kiireinen ja stressaantunu kuin olin elokuun ja syyskuun aikana. Kaikista koettelemuksista kuitenkin selvittiin ja voin sanoa, että tää oli tarpeellista ihan kaikessa raskaudessaan. Opin pari tosi isoo asiaa yo-kokeiden ansiosta. Teen aiheesta ihan erillisen postauksen jossain vaiheessa. :) 

Tällä hetkellä mulla on koulussa ihan kiva jakso. Saan opiskella paljon historiaa ja saksaa. Aiheita joista tykkään eniten! Kulttuurihistoria, ah! Kouluelämän ulkopuolellaki menee ihanasti. Oon taas tajunnu ottaa aikaa mun harrastuksille ja kavereille. Elämä ihan yleisesti ottaen alkaa pikkuhiljaa normalisoitua. Tommosesta pitkästä, intensiivisestä ja stressaavasta opiskelu ajanjaksosta ei oo ihan hirmu helppo palautua. Nyt vasta alan sisäistää tämän normaalin elämisen rytmin. Aivot, palautukaa! 

Musta tuntuu, että haluan taas alkaa kertoilemaan tänne enemmän ajatuksiani. Blogi onkin aika kiva juttu. Koitan vaan pitää kirjottamis riman suht alhaalla, niin tulee sit kirjotettua enemmän. Ehkä se ei haittaa, ettei jokainen postaus ole niin täydellinen. Jos teillä on jotain toiveita postausten suhteen, kertokaa ihmeessä.

Mukavia syksypäiviä jokaiselle! Mä tykkään teistä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti