torstai 5. joulukuuta 2013

Kai minä voisin kertoo mitä minulle kuuluu

Aika menee kamalan nopeasti! Joulukuuta on mennyt kohta viikko. Uskomatonta, justhan kesä vasta loppui! Mutta ei kyllä haittaa, että joulu on näin lähellä. Mä olen äärimmäisen jouluihminen. Rakastan tätä aikaa vuodesta! Rakastan tätä tunnelmaa: kaikkialla on kaunista ja ihmiset on usein tavallista rakkaudellisempia! Musta tuntuu, että tänä vuonna mun joulu tulee olemaan vähän erilainen. Oon alkanu arvostamaan enemmän kaikkia perinteitä ja sitä, että on perheen kanssa, niin saattaa olla että joulu tuntuu erilaiselta. Mua ihan jänskättää millainen joulu tulee!



Mulla on ollut ihan kivaa tässä lähiaikoina. Koulussa on ihan rentoo, koska mulla on taas ihan naurettavan helppo jakso. Mulla on vihdoin ja viimein mun kauan odottama taloustiedon kurssi! Motivaatiot kympissä! Samoin oon erittäin innoissani äikän kurssista, koska siinä käsitellään kivasti kirjallisuutta. Kohta pääsen lukemaan jonkun klassikon! Oonkin lukenut nyt aika paljon kaikkee. Kirjastosta on tullut yks mun lempipaikoista! 

Musta ilahduttavaa on myös se, että mulla on ollu nyt kivasti aikaa kavereille. Mulla on niin pitkään ollut hankaluuksia löytää tarpeeksi aikaa niille. Kiitos te ihanat, jotka ootte ollu mun kanssa, olette tärkeitä! Erityisen ihanaa oli nähdä mun aivan liian kaukana asuvaa ystävääni Annia, jonka kans vietettiin ihana valokuvaus päivä viime viikonloppuna. Sen päivän taiteelliset tuotokset löytyy Annin blogista, jonne voit kurkata tästä. Ammattimaisen kuvaajan mallina on ihanaa olla! 


Vaikka mulla menee hyvin, mulla on ollu ihan hirmu huonoja päiviä tässä välillä. Esimerkiksi just tänään. Tuntuu että kaikki on ihan rumaa, suututtavaa ja kamalaa. Ihankuin ois joku möykky sisällä, joka painostaa ja saa ajattelemaan pahasti. Mutta ehkä se on normaalia: kaikilla ihmisillä on huonoja päiviä. Mulla on ollu niitä nyt vaan harvinaisen paljon.

Ihanaa päivää ja oikein hyvää itsenäisyys päivää kaikille! ♥ Nauttikaa lähestyvän joulun tunnelmasta! 

2 kommenttia:

  1. hei voisitko linkata sen annin blogin tai sen postauksen missä niitä kuvia on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://hitupienesti.blogspot.fi/2013/12/viikonloppu-meni-kuvat-jai.html siinäpä :)

      Poista