maanantai 28. heinäkuuta 2014

Nostan hattua teille, joilla on rautainen pää, joka kestää stressiä!

Ihminen tarvii lomaa, piste!

Anteeks, nyt ei tule millään tasolla kiva postaus. Tekis mieli vaan valittaa. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että mun edelliset 2 viikkoo on ollu varmaan elämäni stressaavimmat. Naurettavaa, koska mähän oon kesälomalla. Mitään oikeeta lomaahan mä en oo saanu oikeestaan koko kesänä, koska oon miettiny opiskelua suunnilleen yhtä paljon kuin oisin koulussa. Varsinki nää 2 viimesintä viikkoo on tuntunu yhtä stressaavilta ku koeviikot, koska mulla on aika kova kiire tehä mun uskonnon itsenäisenkurssin tehtäviä. Pelkään etten kerkee. Alan olla tosi puhki.

Mä pyydän siis anteeks sitä, että mä taas kerran oon joutunu pitää pitkää taukoo postaamisessa. Mul ois ideoita ja tavallaa haluakin toteuttaa ne, mut mun aivot ei oikeen kykene mihinkään. Koko ajan vaivaa ne opiskelut. Ainoita hetkiä millon oon pystyny rentoutuu, on ollu ne kun oon ollu shoppailemassa. Ois suunnitelmissa huomennakin taas mennä antamaan itselleni sitä lääkettä...

Oisin tarvinnu jonkun kunnon maisemanvaihdoksen ja irtioton arkeen mun lomalla.. Vieläköhän mä kerkeisin.. Tuskin.

Tästä tuli niin turha ja inhottava postaus etten haluais ees julkaista. Ei oo ees mitää kivaa kuvaa. Toivottavasti teil on ollu parempi kesä kun mulla! Nauttikaa näistä jäljellä olevista päivistä, mäki yritän. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti